SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane na stronie www.imperium.sklep.pl . W wyjątkowych przypadkach zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub e-mailem . Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu i dane do przelewu. Realizacja zamówienia rozpoczyna się maksymalnie w ciągu 48 godzin.
  3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza adresowego zamówienia i automatyczne przesłanie go do nas.
  4. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail. Są one niezbędne do potwierdzenia zamówienia.
  5. Zamówienia można składać przez całą dobę.
  6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia. Klient może wycofać złożone zamówienie telefoniczniee-mailem .
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.
  9. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
  10. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane z winy przewoźnika
  11. Dane osobowe są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883)


FORMA PŁATNOŚCI

  1. Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w momencie odbioru towaru lub w formie przedpłaty na konto bankowe sklepu.
  2. Wplata na konto bankowe 85 1050 1924 1000 0091 4266 4144 w tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia.
  3. W naszym sklepie przesyłka na terenie Polski jest darmowa przy łącznej kwocie zamówienia na kwotę 250 zł.


REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Wszystkie wysyłki realizujemy przez Pocztę Polską, usługa Kurier48. W momencie nadania paczki klient jest o tym informowany sms-em.
  2. Realizujemy przesyłki zagraniczne, jednak każde takie zamówienie jest traktowane indywidualnie - prosimy o kontakt e-mailowy.


REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres firmy.
  2. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej do 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  3. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

 

ZWROTY 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

  1. Jeśli zwrot nastąpi w przeciągu tych 10 dni gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek Klienta. 
  2. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie. 
  3. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi